درگیری و جنجال در روزنامه دولت
نوشته شده توسط : مارال
 

درگیری و جنجال در روزنامه دولت

سرپرست سابق حراست در اعتراض به برکناری اش از سوی مدیر عامل موسسه ایران دفتر حراست را پلمپ کرد که موجب درگیری شد. وی معتقد است تغییر در مدیریت حراست این مجموعه باید از سوی وزارت ارشاد صورت می گرفت.

صبح امروز با حضور نیروهای انتظامی دفتر حراست موسسه ایران پلمپ شد که منجر به درگیری میان مدیران سابق و جدید این موسسه مطبوعاتی شد.

به گزارش پایگاه خبری صراط، پس از عزل و نصب های گسترده در روزنامه ایران انتظار می رفت این مدیران سابق زیر بار احکام جدید نروند که در جدید ترین اقدام صبح امروز مصفا سرپرست سابق حراست در اعتراض به برکناری اش از سوی مدیرعامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران دفتر حراست را پلمپ کرد. وی معتقد است تغییر در مدیریت حراست این مجموعه باید از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می گرفت.

بنابراین گزارش، حنیف ستاریان مدیرعامل جدید این موسسه پس از برخی هماهنگی ها و با حضور در دفتر حراست و از بین بردن پلمپ، خلیلیان سرپرست جدید را روانه صندلی اش کرد که این اقدام موجب حیرت خبرنگاران و کارمندان این موسسه مطبوعاتی شد.

گفتنی است، چند روز قبل ستاریان هشت تن از مدیران موسسه مطبوعاتی ایران از جمله سرپرست حراست این مجموعه را از کار برکنار کرد.
 





:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: درگیری"روزنامه ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: